Khamis, 14 Februari 2013

Bila seabear melanda aku

Bila aku dengar lagu seabear aku dapat rasakan sesuatu yang pelik
Rasa macam dapat balik semangat lama aku semangat menulis
Aku pun pelik ada apa dengan lagu i sing i swim tue sehingga aku terasa lebians bila dengar lagu tue. Aku rasa sesuatu bendalir mengalir dalam badan aku. Munkin ini yang diorang rasa masa perform lagu berhantu nie. Walaupon lagu nie aku ulang beratus kali pon aku tak pernah jemi seperti cinta lennon kepada yoko atau kasih cobain kepada love aku bole kasi contoh macam tue. Patot la dalam arsonist jalan labrooy pon ada lagu nie betapa kuatnya aura lagu nie. Setiap bait bait lirik dia meresap dalam tubuh aku mengalir ibarat darah o aku. Lagu nie ibarat nescafe yang tak pernah curang pada aku.

Seabear - i sing i swim
Try dengar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan