Selasa, 9 Oktober 2012

Yeah Finally

Loser..
hahahahahha, pagi yang  agak mengarut nie aku nak keluarkan idea pasal seorang loser, walaupon agak mengarut post aku kali ini. lantak la nie blog aku. 

bagaimana kalau ada seorang lelaki nie yang hidupnya hanya bertemankan music, siang dan malam hanyalah music, terlalu banyak boleh dipersembangkan tentang music. bukan tidak ada teman tetapi baginya music tak pernah curang, selain music nescafe juga tidak pernah curang. menounyai sifat humor tetapi masih ada takut dihatinya untuk bercerita mengenai cinta. bukan tidak pernah bercinta sudah banyak kali bercinta dan pernah di dump dengan cara yang agak tragis. tempat yang paling selamat baginya ialah biliknya kerana biliknya tidak pernah curang. sekarang dia baru melepaskan seorang gadis yang agak berbaloi untuk di jalinkan hubungan cinta. "u kita clash sebab keluarga u terlampau kaya" sorry. better aku cabut sekarang dari tunggu lagi lama, lagi lama lagi parah. munkin hubungan nie tak terlalu abstrak seperti lagu radiohead. atau munkin lelaki nie dah nampak pengganti yang agak sama tarafnya. teringat pulak aku kat lagu john lennon imagine, aku cuma boleh bayangkan jew tapi untuk jadi kenyataan agak mustahil di situ, tak salah kalau berangan walaupon hidup nie bukan seperti cerita cerita di kaca tv yang kebiasaaanya mengangkat kuasa cinta sejati yang akan menberi kebahagiaan di penhujung nanti. kali nie aku rasa bebas selepas clash kerana seperti terbuang batu di atas dada, dalam fikiran aku family first, yup baik aku pentingkan family aku, bukan jodoh aku, sorry babe no u i dah delete, so memang kita takde jodoh. aku memang jahat, kalau lepas nie aku tak jumpa ko lagi pon takpe, hahahahahaa.. sorry u memang out my league. u memang perfect but i unperfect dengan u. u bukan tau pon i ada blog, so jangan nak interframe lebih lebih. kita tak bercinta pon sebenarnya. no feeling la. i lebih cintakan music dari u. u kata i gila, hahahahaha. keputusan i memang muktamad. Hati Emas nie. Keras macam batu. sorry i just a loser. dah terbiasa berhubungan dengan orang biasa tak biasa ada hubungan dengan anak vip nie. sorry sorry 

ingat 
nescafe tak pernah curang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan